2011-02-22
 18:17:32

Sjukling

Har vart sjuk sen i lördags och känns inte som det blir direkt bättre! Är fortfarande förkyld, har ont i halsen och orkar inte speciellt mycket. Känner mig iallafall stolt som tagit mig till skolan dessa två dagar som gått och ska fortsätta med det. Dock så känns morgondagen verkligen onödig. Har inte svenska eftersom det är redovisningar i halvklass och har först matte i en timme. Får se hur jag gör med det.
Idag var det ju träning som jag heller inte fick gå på, skulle bara smitta alla andra och skulle inte göra någon nytta där. Har dock börjat med kaloriräkning, ni vet beach 2011 kommer ju snart ;) måste vara fitt till den. Ska skriva mitt cv när Uffe kommer in och söka sommar jobb, har dock redan ett ställe som är intressant så ska se. Kan nog få extra jobb där också.
Nej nu flöder texten här, ska sluta skriva för stunden. See you!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: