2011-03-08
 07:04:58

Tisdag

Godmorgon =) sovit gott? Jag har sovit sådär eftersom jag inte kunde somna igår så hela min sömn blev förstörd men det är sånt man får leva med. Igår var det första dagen i skolan efter sportlovet och jag var helt hyper. Haha rätt kul faktisk eftersom jag var så jävla trött :) sen på kvällen hade jag träning. Har ju inte tränat på två veckor eftersom jag var och är fortfarande förkyld men det gick skit bra.
Idag är det skola igen, super trevligt =) sen ikväll är det match mot Skånela på hemma plan och innan det blir det att plugga för fult. Har naturkunskaps prov på fredag och sen en svenska inlämning.
Nu ska jag äta upp min frukost och sen ska jag fixa det sista innan jag rör mig mot skolan. Går tidig vecka denna vecka så svårt att komma upp men riktiga chilldagar att sluta runt halv ett :D
TTYL



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: