2011-04-24
 23:21:28

Borde väl börja igen...

Måste skriva av mig och det bästa stället för det är här. Ingen kommer förstå vad jag skriver om eftersom ni som läser denna tråkiga blogg inte vet om de mesta i mitt liv..
Iallafall. Jag har tagit mig från helvetet en gång och jag tänker inte göra det igen, det tar för mycket på mina få krafter jag har kvar i min kropp.
Det har blivit för mycket på samma gång och det finns en tid i livet då kroppen säger ifrån. Jag ska kämpa men inte till vilket pris som helst. Jag kommer inte låta det bli som förut men jag kommer inte kämpa lika hårt som då.
Jag vet att om det skulle hända igen skulle jag klara av att kämpa, men är jag redo att göra det?
För mig så skulle det var slutet på något bra och början på ett helvete.
Jag orkar inte mer.. Vill bara komma bort från allt!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: