2009-12-02
 22:13:11

Jag älskar dig

 
Shoho :) nu är jag så supersnäll att jag lägger in bild på min älskade pojkvän och på mig. Finns ingen bättre än han. Ni vet den fär känslan man får i magen varje gång man hör namnet, varje gång man är med han och varje gång man får ett sms där det står Jag älskar dig i! oh en helt underbar känsla. Älskar att känna den känslan och gillar att ha min pojkvän och kunna kalla han MIN. Trodde aldrig man kunna älska någon så mycket som jag älskar han :$ hihih men med det här inlägget säger jag godnatt och hoppas ni sover gott. Kommer tyvärr inte jag göra eftersom älskling inte är här och sover bredvid mig. Har sovit med han förra helgen, den här helgen. I måndags och i tisdags sen har vi sovit över mer men det börjar kännas som en vana! Oh kom hit!!!
Och i helgen åker bebisen ner till Göteborg och spelar jsm tror jag det var. help, hur fan ska jag kunna sova då hade han tänkt? :( kanske får ta en tur ner och kolla på han eller något. Hihi! Godnatt


Sofia

Vad söta :D kul för dig att du hittat någon jag vet exakt vilken känsla du menar och den e underbar <3


ndjhdjkh

han är väll bög? gaybloggens kompis


caroline

hihi tack att du förstår sofia :) älskar dig lilleskutt <3



PUBLICERAT: 2009-12-03, 22:23:17 | URL: http://carolinebrenden.blogg.se/
caroline

haha är han bög? wow något nytt. Verkar inte som han är det eftersom jag har ett förhållande med han. Men något säger mig att den som skrev det där är avensjuk eller är bög själv!



PUBLICERAT: 2009-12-03, 22:24:17 | URL: http://carolinebrenden.blogg.se/
ELLEN :D

haha gullegull :)



PUBLICERAT: 2009-12-04, 00:54:25 | URL: http://ellenochvickan.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: