2009-11-10
 18:19:19

Gymnasieval!

I fredags var jag hos syokonsulenten, stavas det så? aja iallafall var jag där med Embla. VI gick igenom vilken inriktning vi ville gå och vilken skola. Jag fick 4-5 skolar att välja på och jag är nästan säker på att det blir jensen gymnasiet. Det var den som kändes bäst för mig. Men jag ska iallafall med mamma på öppethus dagar och kolla runt för jag vill inte bestämma allt direkt utan se vad fler skoler erbjuder mig. Jag går ut med mvg och vg i nästan alla ämnen utom två där det lär bli g men det duger för mig. Så jag kan välja vilken inriktning jag vill så är inte begränsad eftersom jag inte har ig i något eller så. Ni vet man måste ju ha minst godkänt för att vara behörig till gymnasiet! Men jag kommer välja SP linjen eller design linjen. Kanske lägger till dans som exktra tillval för jag älskar att dans och saknar dansen! Men nu måste jag rusa. Love yah



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: