2009-11-05
 16:01:12

jag kan skriva, jag med!

 
DÅ-NU.
Alla förändras även jag. Jag insåg att vara den där och att vara den jag verkligen var spelade ingen roll för jag var fortfarande mig, det går inte att gömma sig bland massa smink och bland massa lögner för en vacker da står man där och inser att man kunde gjort så mycket mer av den tid man hade och gjort den anourlunda. jag ångrar inte mitt förflutna men jag ångrar att jag såg ut som jag gjorde, det måste ha vart ett skämt och det vet jag i efter hand. Men jag var nöjd med mig och jag är nöjd med mig nu också för jag har inte tankarna om att förbättra mig själv på hur jag ser ut för jag duger som jag är och jag räckr till. Jag behöver inte spela något jag inte är, för det jag inte är kan jag inte vara Hur mycket man önskar att man var någon annan, satt i en annan sits, såg annourlunda ut eller vad som hälst så är det den här männsikan jag är född till och det är den jag ska leva upp till. Inte något fakeat smile inte något fakeat bröst eller något annat. Så länge jag är nöjd med mig själv får alla klanka ner på vad dom vill men jag kan inte ändra på mig på den jag är för jag är född till just MIG och ingen annan.
Jag kanske inte är tjejen med perfekt hy, perfekt utseende, perfekta tänder, eller perfekt aniskte men jag har iallafall något att leva upp till.
Jag kanske är tjejen med attityden, tjejen med kaxigheten och tjejen med viljan men bara för att jag har en del har jag kanske inte det andra men jag är inte minder värd för det. Jag är precis som alla andra men jag är mig själv. Bara för jag har kaxig och uppriktigt betyder det inte att jag är svag och gör misstag.
Jag kan vara den där flickan som gråter, jag kan vara den där flickan som tycker synd om sig själv och jag kan defenitivt vara den tjejen som flyr från saker. Men jag har lärt mig att stå upp, stå på mina egna ben, stå för vem jag är och vad jag tycker, stå för vad jag säger och står för vad jag sagt. Kan du inte stå för vem du är, vad du sagt, vad du gjort, eller vad du kommer göra flyr du från dina egna misstag och ditt eget liv.
Jag kan göra rätt men ändå fel, jag kan se skillnaden mellan sanning och lögn men man ska fortfarande inte ta allt förgivet för hetl plötsligt står man där och vet ingenting.
Jag kanske inte är omtyckt av alla men jag är iallafall inte hatad. Jag blir inte hatad för vad jag säger eller gör eftersom jag aldrig sagt något som kan skada någon annan. Jag har aldrig gjort något som kan skada någon annan. Allt jag gör och allt jag kommer att göra, gör jag för att jag bryr mig och tar ett ansvar för vad jag står för pch vad jag tror på.
Kan man inte det, kan man inget!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: