2009-11-02
 18:47:35

klar


jag och min underbara lillebror.
Nu är jag nästan klar med labrapporterna men har bara någon sak kvar att rätta till sen ska jag skicka in dom imorgon eller något. Iallafall fick lasange till middag så nu är jag proppmätt. Sen började mamma och jag snacka om svnininflensan vaccinet och hon tycker jag ska ta det. Vet inte vad jag vill en men på ett sätt låter det som en bra idé och en annan inte. Men får se hur jag gör. Nästa vecka ska jag iallafall ta flerblodprover för att kolla mina värden och om det kan vara den här sjukdomen som bara min familj och min släkt vet vilken. Men aja nu ska jag gå och mysa medmin lillebror som haropererat bort sin nagel eller vad fan det var. haha skriver mer senare. Love yah



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: