2009-11-09
 16:42:20

Ni förstår inte vad ni gör!

Jag har aldrig känt något hat eller någon ånger. Men nu känner jag hat, ilska, tårar, rädsla, oro och tvivel. Jag ska inte säga så mycket mer för jag vet att jag är en så mycket bättre person än vad folk kan tänka sig. Försök trycka ner mig och ni får mig bara ännu starkare och jag fortsätter bara ta nya tag. Jag skulle kunna gå genom eld och vatten för att sätta fler i samma sits som jag sitter i men jag är inte en lika dålig människa och sjunker inte till den nivån. Jag har mitt liv och lever det fullt ut!



Lyssna på låten så förstår ni nog en hel del!!


Anonym

Fan vad du skriver bra carro! Älskar dig. Kram från faster.


brittosterlund

Fan vad du skriver bra carro! Älskar dig. Kram från faster.


caroline

Tack faster! Älskar dig med :)



PUBLICERAT: 2009-11-13, 22:18:26 | URL: http://carolinebrenden.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: