2009-11-16
 12:37:51

OMG!!

Förlåt för mitt dåliga bloggande men jag har koncentrerat mig på mina behov den här helgen och inte ens tänkt på bloggen. Tråkigt för er läsare men jag var tvungen att ta lite ledig tid. Iallafall så i helgen var jag ju som sagt hos min pappa. Trevligt trevligt, inte ofta jag är där så. Hade även match mot gt söder som vi vann och spelade även med b-damerna där vi vann mot tugelsta. Haha, skit roligt match mot dom där gamla tanterna asså :P
Aja sen träffade jag mr hemligt. Skit trevligt att få umgås med någon under helgen. Och nu är det måndag och jagär inte i skolan. hm.. varför? jo var där i morse förvar på möte men har läkar tid så drog hem. Så där har ni förklaringe.
Men vad händer den här veckan då?
Jo så här ser det ut:

Måndag: skola, läkarbesök och plugg.

Tisdag: skola och träning

Onsdag: Skola och göra elevlektion med Embla

Torsdag: Skola och träning

Fredag: Skola och sen frsian och färga håret, får se vad det blir för färg, sen är det bio premiär med syrran, Steff och Embla! sen kanske träffa mr hemlig. (han måste ju bara få se min nya hårfärg)

Lördag: Dömer och har match mot tyresö

Söndag: ingen aning en så länge. Men antagligen kolla på match!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: