2009-11-23
 19:26:14

Shit asså..


Vilken jävla dåligt upptatering jag har men jag har mina bort förklaringar, jag lovar! helgen har spenderats med Oliver (Mr hemlig) för alla som undrar. Vi har typ pluggat, myst, lekt med min brosa och handboll. Haha vilket liv vi har XD. Sen så hade jag match i lördags där vi vann våran serie och förlorade 93ornas serie tyvärr. Sen på söndag morgonen hade oliver match så jag klev upp kl.6 för att följa med han och dom vann mot min klubb förstås :P Inte bra! Iallafall sen så har vi nog inte gjort så mycketmer. Eller jo träffade Embla i söndags vid 13 tiden och hon shoppade lite sen gick vi hem till henne och plugga. Sen på kvällen hadejag träning då sötisen skulle komma och pussa godnatt men tyvärr glömde han busskortet hemma och hann inte till hallen :(. Fan! Aja han kanske kommer hit ikväll och sover här men får se hur det blir med det. Men nu ska jag kila iväg och läsa boken till svenskan. ligger lite efter med det. Men skriver mer imorgon eller något senare ikväll. Love yah

ps: Fullt hus hör hemma! Uffes mamma och brosa är här och sover här så blir litemycket folk :P men kanske får skjus till skolan någon dag :P hahaha!


Anonym

hur många pöäng har du i skolan???


caroline

vad jag har i skolan har ingen med att göra, bara jag! ledsen att göra dig besviken



PUBLICERAT: 2009-11-24, 15:20:36 | URL: http://carolinebrenden.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: