2009-11-23
 19:56:38

you're my air I breathe

     
(tryck på bilderna för att få dom större)

Jag skriver det här inlägget ängat åt ALMA!

Det finns vissa saker i livetsom ärmenade att hända och vissa inte. Att få träffa en ängel som dig trodde jag aldrig man kunde göra. Du kom som en solstråle och lyste upp min dag. Du är den där tjejen som får en att må bra när man mår dåligt. Ända sen jag lärde känna dig så har du funnits till för mig och du fanns där när ingen annan fanns till för mig. Du gjorde mitt liv värt att leva. Du har fått mig att skratta när jag bara velat lägga mig ner och gråta. Jag vet att vi glidit ifrån varandra på senaste tiden och att båda har förändras som personer men en sak ska aldrig få ske och det är att vi inte är vänner. Jag kommer inte kunna leva utan dig vid min sida. Jag kämpar för den vänskap vi har! Jag vet att jag gjort dumma val i livet som fått dig att hata mig men jag vet innerst inne att du inte hatar mig. Jag vet att du är tacksam för att jag har funnits till för dig. Jag tänker få tillbaka den vänskapen vi hade förut, jag ska kämpa för oss nu Alma. 
Du vet som stod i alla sms jag skickat dig den senaste veckan är. Alla vänner kan bråka! Men när jag trodde jag hade förlorat dig skrev jag det därom ********. Och där såg du att utan din vänskap skulle jag aldrig kunnat fortsatt, aldrgi kunna kämpa igen! Jag har kämpat mycket i mitt liv men jag har nog aldrig kämpat så mycket för att få behålla dig!
Jag kan sitta här och skriva värdens längsta text men det lär ändå aldrig beskriva vad våran vänskap betyder. Det finns inga ord som kan förklara vänskapen. Det finns inte ord att kunna förklara vilken underbar ängel du är!
Att du kom ner till gjorde och landade är en av de bästa saker som hänt i mitt liv!!!
Jag älskar dig ALMA GLUHIC!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: