2009-10-24
 15:18:11

Älsklings flicka!


oppssi!
Min Embla och jag hade det lite körit igår mellan oss men idag så smsar hon och säger att hon håller på med en design till mig! Fy fan vad underbar kompis och den blev ju skit fin som ni ser. Tycker jag iallafall. ohh... så mycket roligare att blogga nu när man har en fin design. Men iallfall mitt liv idag har vart att suttit och spelat sims på datan =O omg, lite barnsligt men ibland får jag faktiskt vara det. Men nu ska jag sminka mig och åka till skärholmen och köpa twilligt filmen. Min har cpat upp sig som jag har här hemma så jag köper en ny. Har man pengar så har man. 15år tjänar egna pengar inte dåigt alltså. Och gästerna vi hade igår har fixat jobb åt mig när jag är 16år. Mohahaha feel the pain losers! ska kila iväg nu. skriver sen
Love yah



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: