2009-10-26
 18:23:34

Det finns ingen rättvisa i Sverige!!


Som sagt så fick bara Therese mördare 1år och 8månaders straff! Jag tycker själv dom borde få sitta resten av sina liv i fängelset men tyvärr så finns det inga rättigheter häri sverige! Träffade täss en gång i mitt liv och man får leta efter en underbarare människa. Jag hoppas själv på att dom överklagar skiten och får dom inburade längre. Eller vänta? Dom kommer aldrig kunna leva ett normalt liv igen för jag gissar på att det finns så jävla många männskor som skulle ta livet på dom innan dom hann säga ett ord när dom kom ut. Sånna som er är inte ens värda och leva! Förstår inte hur era föräldrar kan kalla er sina barn!! usch och fy!
är man mördare blir man uthängd av många och nu blir ni det av mig också..

Hade bilder här förut på dom dömda men kom på att man inte får hänga ut folk engligt svensk lag så tog bort bilderna.
Ni mördade en av värdens finaste flickor och nu får ni själv leva i helvetet! Jag hoppas verkligen ni ångrar det ni gjort och vet vilka konsekvenser ni kommer att få. Ni lär inte kunna gå på gatorna när ni är fria!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: