2009-10-10
 10:14:19

Ny start

Det här får vara min nya början på något nytt. Jag har haft bloggar innan en på detta namn jag har nu. Har bara raderat allt gamalt för att börja om från noll.
Jag börjar om för jag är trött på devote som var min gamla blogg. Visst jätte roligt att ha massor med besökare, men för mig är det inte det som räknas. Det som räknas är att jag ska kunna få skriva av mig och så. Jag är väldigt öppen så kommer skriva om det mesta som händer i mitt liv och mina åsikter. Mitt liv kretsar ju mest runt skolan men utöver det så är det en själ jag håller på bygga upp på nytt. Jag har ett svårt förflutet men jag ser framåt och inte bakåt. Men det mesta i min blogg lär komma upp. Men det lär inte bli något som hat och liknande bara åsikter om allt som händer. Men skriver mer i nästa inlägg. Pussar



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: