2010-04-23
 08:41:31

jag hinner tyvärr inte med...


Att blogga nu för tiden. Jag har saker som ska göras i skolan, jag har handbollen och sen ett eget liv att försöka leva. Bloggen kommer på efterkälken och det gör mig lite galen. Hahah aja skit samma. Jag lovar att försöka bli bättre på att bloggen. Blir nog bra när jag får en ny design!
What happends today then? Jo, först skola börjar 9.55 eller egentligen 11.55 men eftersom vi ska träna på dans grej som man ska visa upp så kör vi det på gympa tiden. Där försvann min lååånga sovmorgon, aja. Sen efter skolan ska jag till skärholmen snabbt och kolla på ett par skor jag vill ha. Har ju pengarna så inge problem att köpa dom precis. Sen är det slutspel Hinner skriva när jag kommer hem. Så see you later!
love yah


Mange

Snygg kille brevid dig ;)



PUBLICERAT: 2010-04-23, 10:33:35 | URL: http://brendified.blogg.se/
Caroline

haha ingen aning? vet du vart jag hittar han? juste träffar han på valborg. ;) <3



PUBLICERAT: 2010-04-23, 21:02:44 | URL: http://carolinebrenden.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: