2010-04-12
 21:25:42

Måndag 12 april


I find the boy I love!
Första skoldagen efter lovet är avklarad. Den gick bra förutom att jag har feber och är förkyld så fryser och har mig, men ska ta mig egenom förkylningen. Hatar att åka på allt skit.. Aja, jag lever vidare. Denna vecka är det mycket i skolan som måste göras. Har so uppsatts att skriva, so prov, hemkunskap kassabok, läsa i svenska boken och säkert mycket annat. Inte bra eftersom jag börjar bli jävligt trött på skolan men ska kämpa mig egenom dom 40dagarna som är kvar eller vad det är! Nu sitter jag och väntar på min pojkvän, får se om han kommer hit. Hoppas på det. Måste ha någon att pussa på. Så nu ska jag göra klart lite saker sen ska jag börja fixa mig är sjjjjjuuuukkt trött!!! Så säger godnatt och skriver mer imorgon om jag hinner. Pussar



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: