2010-04-08
 11:07:22

Try to talk


Hejsan på er blogg läsare. Jag vet att min blogg är tråkigast i världen just nu, men har inte haft orken att skriva. Jag är jätte hes och min hals bara värker av smärta när jag pratar så ska försöka vara tyst, funkar inte speciellt bra. Skulle försöka lägga in bilder och sånt från Danmark med på fuckade datan sig, ohh har verkligen inte tålamod för detta. Nu ska jag plugga SO- HINDUISM för ska till skolan imorgon på morgonen och skriva provet så jag får det rättat. Vill inte ligga efter i skolan så gör skolarbeten på lovet så slipper jag allt sen. Imorgon fyller jag även år :D jippi, kommer få massa pressenter och sen kommer jag troletvis träffa söta Sara. Men det skriver jag mer om sen. Nu ska jag plugga och leva min sista dag som 15åring :D. Heja mig!!! See you later bitches



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: