2010-04-10
 09:54:35

Tusen tack!

Vill tacka för världens bästa födelsedag! Tack för alla gratulationer och presenter, ni gjorde min dag till den bästa!

Det jag fick var:
Bärbardator (ska åka och köpa den idag, för mamma hittade inte den jag ville ha)
Armband från Thomas Sabo från min syrra för typ 1500? :S Älskar henne!
Foundation, maskara och läppstift från faster
Pengar av typ alla andra sen ;)

Sen gick vi ut och åt på kvällen på mion favorit resturang på söder =D Skit gott var det och fick en trevlig stund med min familj, förutom att dom började mobba mig på vägen hem XD
Sen åter står nog lite presenter från brosan och andra så får det senare i guess. Men tack till alla som gjrot min födelsedag till den bästa! Love you


sis

I mina ögon är du värd den summan :) <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: