2010-08-02
 20:14:04

Home sweet home

Nu är jag hemma från att ha åka Birka paradise :) Hade det jätte trevligt med familjen. Hände mycket skoj där och även äckliga saker.
Vi klev på båten och gick då och tog en drink och sen vid 18 tiden så åt vi smörgåsbord. Sen efter den vid åtta tiden så fick jag och min syrra en varsin spa behandling, jag fick fotmassage och lite sånt. Skit skönt!
Sen efter det var det lite kareoke och kolla på Jakob som gällde. Där av kommer det äckliga in. Det var så att någon mupp kom fram och frågade om hans feta kompis fick bjuda mig på en drink, tackade så klart nej. Är ju trotts allt 16 år vilket idioten tydligen inte kunde se. Min mamma blev så klart upprörd eftersom dom sedan började följa efter mig och min familj, lite skabbigt.
Sen när vi kom hem så åkte vi direkt till lätt akuten med mitt sår från när jag ramlade med moppen, nämligen så att det har blivit lite infekterat. Så vet ni vad dom gjorde med det? Dom tog som en skrubb grej och skrubbade bort allt var, gjorde för j*vlans ont kan jag säga er! Dunkar fortfarande i armen och det svinder som fan!
Aja, nog om det. Nu ikväll blir det skoj :) Det är så att en person som kommer hit :) så nu måste jag lägga in tvätten. TTYL♥


FRIDA HJÄRTA KEVIN

SV; Så lite så :D

vad gör du? :)



PUBLICERAT: 2010-08-02, 21:59:31 | URL: http://fridasjoblom.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: