2010-02-11
 21:28:17

Andra svenska nationella = AVKLARAD!


Älskar dig Oliver!
Tack för det men känns som man misslyckats totalt, inte för jag tror det men allt känns som det. Men det är iallafall skönt att ha det avklarat. Åkte hem efter nationella för mår fortfarande inte speciellt bra sen jag mådde illa och allt men ska till skolan imorgon och gå hela dagen sen har jag b-dams match och sen vara med min älskade pojkvän som jag saknar skit mycket!!! Har inte träffat han på typ 5dagar. Känner mig helt lost utan hans närhet. Men ska ta och kolla på tv ett tag sen sova. Love yah


fanny

hahha min brossa visst är han snygg du borde vara glad att du hatr fått en sån pudding vissa får stå på kö för han. han skrytter så mkt om sig själv ! eller hur ;) hahha drev om vissa saker...



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: