2010-02-08
 19:37:08

låt mig spy!


Vaknade vid 4a tiden imorse och mådde illa och ville spy, somnade om och vaknade när min klocka tingde. Klev upp och kände att jag skulle spy. Får inte upp skiten utan för som sura uppstötningar då skiter kommer upp och åker ner igen. Så har legat hela dagen och bara mått illa höll på spy när min lillebrorsa spydde för han skrek för mycket imorse men precis när jag skulle spy så slutade han och mitt försvann.. Suck! han kunde ju låtit mig spy eftersom när jag ser andra spy, spyr jag själv. Aja måste till skolan imorgon har ju som sagt nationella i svenska. Hoppas jag lyckas är skit orolig att jag ska misslyckas men nej nu jävlar ska det bli ett högt betyg! Men nu ska jag försöka plugga lite hemkunskap och no så får vi se om jag spyr någongång så jag får bort mitt illamånde. Skriver mer när jag orkar. Pussar så länge



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: