2010-02-06
 19:33:04

Life style



Godkväll mina läsare. Har inte vart så mycket bloggande jag vet! tyvärr asså men har vart handboll hela dagen idag faktiskt. Först var jag och kollade på 95orna som spelade usm sen hade jag egen match i Gustavsberg som vi också vann med typ 7bollar eller något. Sen åkte jag och Sofie och kollade på 95ornas sista match för dagen och nu sitter jag här och chillar innan melodifestivalen börjar. Vill att min älskling ska komma men får se hur det blir med det. Älskar han grymt mycket! <3 Men nu ska jag hoppa in i duschen och sen äta en god middag med mamma och Uffe. Hoppas ni haft en bra lördag, skriver mer senare. love yah

Ps: Blev även frågad om jag ville spela med A-pojkarna idag hade tackat ja om jag inte hade egen match :(



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: