2010-02-24
 14:38:46

Plugg väntar

Bild: Från Danmark (rödspette cup)
Fick sluta tidigare idag i skolan eftersom vår hemkunskaps lärare var sjuk. Men vi fick med uppgifter hem som ska göras till efter sportlovet till något prov eller vad hon snackade om :O. Så kom hem för en stund sen och ska vänta tills min huvudvärk är borta sen ska jag sätta igång och plugga till morgon dagens prov, MATTE! Haha hate it men ska fan försöka skaffa mig ett vg där eftersom jag börjar förstå mer och mer matte och inte behöver så mycket hjälp längre med den förutom när jag ska plugga. Verkligen ett plus för mig.har även börjat på ett nytt ämne i Son och ska satsa på VG och MVG där eftersom jag vet att jag kan klara det och lärarn säger det. Duger för mig att gå ut med bra betyg, men nu ska jag kila iväg och ta fram allt så jag kan plugga. See you later

Ps: Juste kom på att idag fick jag reda på att mina prov jag restar på ska göras på måndag förmiddag på sportlovet! Tack och lov att jag blir av med dom så jag kan koncentrera mig på annat. Tycker inte det är så farligt att gå till skolan på måndag och veta att jag inte restar på något.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: