2010-02-23
 21:40:17

Shit måste verkligen skärpa mig

Jag bloggar ju typ aldrig längre? :O herregud måste ta och ändra på detta.
Idag är det iallafall tisdag och skolan har gått bra förutom att jag tyvärr får ont i huvudet efter min hjärnskakning så det tar på mina krafter och studier men jag kämpar på och försöker gå hela dagarna i skolan. Har iallafall pratat med alla lärare eftersom jag var borta förra veckan så jag inte ligger efter med något. Så just nu restar jag på lite prov som jag antagligen kommer göra på sportlovet. Vilket är bra så kommer jag ikapp med allt. Sen har jag redovisningar som jag ska försöka göra innan veckans slut, får se om jag hinner med det. Sen har jag matte och engelska prov på torsdag och fredag. Min engelska lärare är skit snäll. Fick reda idag på vad vi hade till provet så ska göra engelska provet på fredag, tack så mycket! Sen har vi gympan och slöjden, på gympan hade jag som tur inte lyckats sänkt mig eftersom jag denna termin satsat hårt på den. Vart på alla lektioner förutom när jag låg på sjukhus och när jag spydde och det kändes skit skönt att få höra av lärarn att jag har ett starkt MVG nu och inte ett svagt! men kan fortfarande inte slappna av eftersom terminen inte är slut. Slöjden låg jag också bra till och får veta betyget efter sportlovet. Skönt! Verkar bara höja mina betyg. Men nu ska jag sova. Lovar att jag ska försöka skriva imorgon. Godnatt  



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: