2010-02-27
 16:38:51

shopaholic

Tillbaka från shoppande nu och min mamma tycker jag börjar bli en shopaholics. Tycker inte jag för den delen men vet att jag vill ha en del saker. Min födelsedags önskelista är ju bara typ hälften av alla saker jag vill ha. Menmen shopping is one think in my life! vill ni se min önskelista? Här kommer den:
En till stor garderob
Ny moppe ( har redan en men så mycket som ska fixas på den så vill ha en ny)
En rosa dator (har redan valt ut den och den gick på runt 4-5tusen. hihi oppsi!
Ett smink bord
En tv (hade ju en men den gick sönder så fick pengarna tillbaks och shoppade kläder för dom XD =(
Resa till London (behöver inte önska mig det för får redan det av min underbara mamma)
En till hund (En lite minder storlek den här gången)
FLYTTA!!! (behöver jag inte heller önska mig för det ska vi visst redan göra. mohahaha)
Ja bara en del av den orkar inte skriva mer. Men nu ska jag sätta mig och plugga och sen mysamed pojkvännen min!
Love yah

ps: lägger in bilder sen på shoppingen



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: