2010-02-05
 08:00:56

skolan tar ju all tid

Förlåt för min dåliga upptatering, skolan har haft mycket att göra med saken. Har haft förhör efter förhör och snart är det nationella prov på tisdag och torsdag. Sen har jag andra prov och förhör som ska göras. Iallafall ska försöka bättra mig! Iallafall, så vad har hänt under de dagarna jag inte bloggat? Hm, j det var usm i helgen i Växsjö. Vi åkte ut. Sen har det vart skola och träningar som gällt. Sen var jag sjuk i onsdags då jag hade migränn och ont i halsen. Idag så är det sovmorgon till tio :) fan vad skönt! Har det varje fredag för den delen. Sen ska jag hem hit till Oliver där jag är nu också. Ska fira hans brorsa som fyller 18. Sen imorgon är det match och 95usm i hemma hallen. Måste dit oh heja. Men nu ska jag kolla och klicka hemma lite kläder. Love yah



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: