2010-02-27
 08:29:51

skönhets sömn


Åh.. längtar till sommarn då jag ska utomlands och till Norge. Sen kanske det blir lindvallen också :) Yeah!

Godmorgon på er allihopa, sovit gott? I have! Min älskling kom hit igår kväll så har umgåts med han och myst. Idag ska jag med mamma och shoppa lite saker :D love it! Sen ska jag hjälpa henne att handla hem lite mat. Jag är ju skit snäll. Hihi iallafall sen ska jag plugga =/ synd för mig fast ändå inte för jag måste plugga för att få bra betyg! Jag satsar ju på dom så då kan man faktiskt lägga lite plugg tid på ett lov, faktiskt inte så farligt om man satsar på högre betyg en G i engelska.. Hihi ska fan gå ut med ett vg där det ska lilla jag se till. Men nu ska jag äta frukost och sen försöka väcka min pojkvän som ska till jakobsberg och göra något med handbollen. Skriver mer sen och kanske lägger ut bilder på det jag köpt! ha det bra så länge


-----

Vad är dina bästa tips för att få högre betyg i skolan? :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: