2010-02-09
 17:02:42

what a life I live


Känner mig verkligen skit smart "NOT"

Känns som jag har fullt upp hela tiden nu fram tills sportlovet. För mycket att göra och tänka på, nationella svenska började idag och fortsätter på torsdag. Hoppas det första gick bra! Sen har jag hemkunskaps test imorgon kan typ allt redan, vissa har fördel när man bor i lägenhet och vet vad som får göras och inte. haha.. Sen nästa vecka är det no prov som jag måste börja plugga på för det måste bli ett VG! Alla mina betyg ska bli VG nu nöjer mig fan heller med g i något ämne. Inte ens matte, ofta jag sa det där? men ja ska har ett vg där med. Har inget att förlora direkt så dags att sätta igång hjärnan på hård plugg och vila ut på sportlovet! Men nu ska jag plugga så jag får alla rätt på hk-testet imorgon och sen är det träning ikväll som gäller. Pussar så länge


Petronella Gillgren

sv: Tack söta du! <3



PUBLICERAT: 2010-02-10, 21:04:36 | URL: http://hejnella.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: