2010-01-21
 16:54:07

Fredag imorgon

dagens outfit (opps gammal bild från i sommras)
Tjocka thigts:gina
vitlinne:gina
tunikan/tröja: Jane Norman
svart kort kofta:gina
Jippi, äntligen helg och det sköna med fredagar är sovmorgonen till 10 :) tyvärr blir det ingen sådan för mig för jag skulle tydligen ta blodprov igen. suck... hatar dom där jävla blodproverna som ska tas varje måndag och skit. Iallafall dagen i skolan har vart toppen, fast skolan suger ändå och det lär den alltid göra! Efter skolan mötte jag mamma i skärholmen och shoppade lite underkläder. I NEED IT! Rensade ut sisodär 10bhar som var för små så om någon behöver bhar i storlek 65b-75a eller vad fan det är så kan ni få dom gratis :P Har ju inte rensat ur min garderob på typ år och dar så passade på och göra det i onsdags. Men nu ska jag byta om inför träningen och sen äta en god middag med familjen. Hoppas ni haft en lika bra dag som mig. Love yah



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: