2010-01-18
 17:13:02

...

Jag vet att jag är dålig på att blogga men jag ska försöka bättra mig så gått jag kan och efter den tid jag har. Älskar att blogga men har aldrig tid för datan längre när det är massor med plugg som ska göras och sen handbollen på det. Visst finns det så mycket annat som jag vill göra men jag hinner jag menar jag är ju bara 15år en så länge ;).
I alla fall dagens gång har ju som sagt vart skolan. Tråkigt men fan vad det kändes bra. Skolan har inte känts så bra på länge faktiskt. Vet inte riktigt vad det kan vara med antagligen en jävla bra sömn :). Sista lektionen var ju lättast av dom alla, idrott. Hade gymnastik som jag tycker är skit roligt eftersom jag ändå är rätt bra på det. Så nästa gång blir det flickis eller hur fan det stavas? XD Skit skoj. Sen gjorde vi tjejer någon pyramid i slutet som slutade med att dom som var högst upp ramlade på oss som stod där under. Haha man fick sig ett gott skratt.
Vad händer den här veckan då? Jo, idag träning med damerna och usm laget. Uttagen vilket känns skönt. Sen hem och plugga som jag även gjort fram tills nu.
Tisdagen är det skola, träning och plugg som gäller sen ska jag träffa älsklingen också. Har inte träffat han sen i fredags! Saknar han som fan.
Onsdag så får jag se vad som händer antingen träffa Tiffany eller Nella. men får se hur det blir med det? Om någon har lust att vara säg bara till. Träffar nog älsklingen också för den delen.
Torsdag så är det träning
Fredag så är det lugnt vad jag vet. Blir nog en skön hemma kväll om jag inte drar ut.
Lördag match i Nybodahallen mot Tyresö på morgonen sen ska jag kolla på pojkvännen som spelar och sen ska vi ut på bio och så för då har vi vart ihop i två månader :).
Söndag match mot GT söder i östra.
Jävlar vilken update ni fick men jag bjuder på det eftersom jag inte skrivit på länge. Ska försöka skriva mer så ni får något att läsa. Love yah



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: