2010-07-16
 08:48:45

Bilder kommer


Vaknade för en stund sen och satte på datorn och här sitter jag nu. Ska snart gå upp och äta frukost och sen fixa mig. Ska nämligen träffa Alma först ett tag i Huddinge sen ska jag mötta upp Sara och Isabelle på flottsbro. Har inte kollat vad det är för väder än men det är väl de som bestämmer vad som händer idag.
Igår var jag ju som sagt med några vänner på rållis, fast först var vi på djurgårn och åkte lite trampbåt. Hhahah.. Trodde vi skulle dö ett tag men det gick bra, vi gjorde som tur inte det! Sen efter det drog vi vidare till rållis och bada oh solade. Skit skönt! Sen runt 18 tiden drog vi skilda vägar hem och sen möte jag upp mamma vid tunnelbanan och vi åkte vidare till Alby. =O Varför? Jo vi skulle till biltema och köpa nytt moppe batteri, så fick lite tid att umgås med mamma också. Men nu måste jag fixa mig och smsa söta Alma. See yah

Bilder från Partille och gårdagen kommer upp under dagen/kvällen.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: