2010-07-20
 00:56:19

Handla,Bad,Sol,packa,myskväll


Emil, Joel och Andreas

Emil

Joel

Har inte orkat skrivit idag plus att jag har haft fullt upp. Imorse åkte jag med mormor, mamma, syrran och brorsan till skärholmen och handlade lite saker sen efter det runt 12 så fick jag ett smsa av Joel att jag skulle vara halv ett utanför babyland för att några stycken skulle dra till gömmarn, så det var ju bara att skynda sig. Sen åkte vi till gömmarn och hoppade, badade oh solade. Sen efter det drog vi hem till Hanna en stund och chilla. Sen drog alla hem och då passade jag på att packa sen runt nio tiden drog jag tillbaka till Hanna och mötte upp de andra och där har vi haft en liten myskväll. Jätte trevligt :D Så nu måste jag sova för ska upp 6.30 imorgon bitti.
Sov gott!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: