2010-07-02
 15:15:21

Happppppppy


Jag är jätte glad och helt uppspelt! varför? jo min lilla morfar ringde nyss och hade öppnat min gymasie post som jag bad han om och han berättade att jag hade kommit in på Jensen västra. Alltså mitt första handsval och även my friends har kommit in där. Verkligen skit kul :D var faktiskt lite orolig förut innan skolavslutningen men nu har jag lugnat ner mig och nu längtar jag faktiskt lite till gymnasiet börjar. Så de närmsta tre åren kommer ni hitta mig på kungsholmen/ jenen västra. Love


anonym

blev du nöjd med jensen västra? det sägs att det bara går massa blattar där, är det sant?


Caroline

Sv: Jag är skit nöjd men jensen västra måste jag säga! :D Kommit till en bra klass och har bra lärare.

Massa och massa, ja det är klart det finns blattar i skolan men tycker inte det är skit mycket.

Så det ryktet är både sant och falskt xD.

Tycker det är exakt lika många svenskar som utlänska i skolan. :D

Men jag trivs skit bra och går i Jensens bästa klass!



PUBLICERAT: 2010-09-22, 16:34:42 | URL: http://carolinebrenden.blogg.se/
:)

okej tack så mycket :) funderara att börja sam beteende där nästa år, så tack för svaret :D


tack

Tack så mycket för svaret! :D Är det en stor skola? Funderar på sam beteende, vet du om den linjen är bra och vad man gör? :)


Caroline

Sv: Stor skola är det väl inte direkt, men skolan är två våningar.

Vet mycket om den linjen eftersom jag går den ;)

Jag tycker den är super bra, tyvärr så läser man ju bara beteende delarna andra och tredje året. Men tycker linjen är super bra på jensen och det är jätte bra lärare, enligt mig! :D

Sen är det bra att man bara läser 5 till 6 ämnen per termin så slipper man sitta och rå plugga på 16 ämnen ;)



PUBLICERAT: 2010-09-26, 21:55:41 | URL: http://carolinebrenden.blogg.se/
Anonym

okej tack så mkt :) ska nog söka in där :) men det kommer typ ändras massa tills jag börjar gymnasiet så får se hur det blir. vissa linjer ska tas bort och andra läggas til på alla skolorl.. :O



PUBLICERAT: 2010-09-29, 09:32:57 | URL: http://juliabergstrom.webblogg.se/
Caroline

Sv: Gör det =) verkligen en bra skola!

Jo det är klart det kommer ändras men de linjer som tas bort är typ media och sånt inte sam-beteende.

Tror jensen kommer ha kvar sam-beteende nästa år också. Om du nu är 95a =) skulle vara kul om du sa vem du var =) Du kan alltid maila eller skriva på facebook! :D



PUBLICERAT: 2010-09-29, 18:22:19 | URL: http://carolinebrenden.blogg.se/
Julia

Okej det känns skönt att höra för vill verkligen gå den linjen och bor väldigt nära den skolan också :) Ja jag är 95a, ja jag kan ju lägga till dig på facebook :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: