2010-07-29
 16:44:40

Jag känner mig stolt..

För första gången känner jag mig verkligen stolt över mitt sommar träningsprogram! Springer och kör styrka nästan varje dag, ibland tar jag någon dags paus för att vila kroppen. Jag springer minst 30min om inte mer. Jag kör minst en timmas styrka. Jag ligger i och tränar för att mina tränare vet att jag har talang! Jag får inte allt på ett bananskal! Jag vill kämpa för det jag uppnår. Jag kämpar för att komma dit jag vill! Jag skiter i vad alla andra säger eller tycker, för nu gör jag det för min egen skull!
Jag kanske inte är personen som är skit mycket ute med kompisar, dricket mig full eller röker, jag gör så mycket mer... JAG TRÄNAR! Jag vill känna mig stolt! Jag vill känna att för en gångs skull har jag kämpat för något jag älskar!
Jag är stolt! För en gångs skull vet jag att jag har gjort något för att förbättre min kondis och min styrka! Kommer kännas skit bra att komma tillbaka till handbollen med ett gott samvete och veta att jag tränat mer än jag skulle och veta att det har gett resultat!


Hanna

tack!=D allt bra?



PUBLICERAT: 2010-07-29, 17:36:01 | URL: http://hannazlife.blogg.se/
Anja

ja stolt ska du verkligen vara! Jag måste själv ta tag i träningen men har som inte hittat suget ännu, men snart så! :)



PUBLICERAT: 2010-07-30, 10:36:09 | URL: http://wezza.webblogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: