2010-07-27
 11:28:29

Lär känna mig..

Namn (För & Efter): Caroline Wahlberg Brenden
Ålder: 16år
Längd: 172,5
Födelsedag: 9april
Syskon: Tre syskon. En hel syster och två halvbröder.
Civilstånd: Singel
Intressen: Handboll och vänner
Skola: Ska börja första året på Jensen västra.

Har du en bästa vän?: Jag kan inte direkt säga "bästa vän" men jag har vänner som jag umgås med titt som tätt.  
En vän du litar på: Litar faktiskt på flera men en jag verkligen litar på är Sofie. Hon vet saker om mig och jag vet saker om henne, vi har våra hemlisar som vi delat med varandra.
Blivit sårad av en vän: Har både blivit sårad och sårat vänner. Ni vet vänner kommer och går men dom äkta stannar kvar, right?
En vän du önska du umgicks mer med: Hm.. det finns ett fler tar jag önska jag umgicks mer med, men tiden går fort och man hinner inte med allt.
Lätt att skaffa nya vänner: Beror på, ibland går jag inte ihop med folk jag träffar.
Vilka vänner umgås du mest med?: Just nu under sommarn har jag umgåts med några från min gamla klass sen har jag umgåts mest med Sara och Isabelle. Sen har jag umgåts med andra också men inte lika mycket.


Har du vart kär?: Ja det har jag två hela gånger faktiskt, kanske blir en tredje? =)
Är du kär nu?: Kär och kär, jag gillar personen grovt mycket och älskar att umgås med han, kanske blir något i framtiden.
Har du lätt att få känslor?: Beror på vad man menar med lätt, men nja inte speciellt lätt.
Pojkvän eller singel?: Pojkvän, men det kan vara skönt att vara singel ibland!


Vilken skola går du i?: Jag ska precis börja mitt första år på Jensen västra.
Linje:  Ska gå samhälle med inriktning beteendevetenskap.
Trivs du?:  Det vet jag inte än, men kan tänka mig att jag kommer göra det. Känner ju som sagt fem personer som går eller ska börja där.

Hund/katt: Helt klart hund!
Mjölk/vatten: Mjölk
Tv/data: Data
Fest/hemma kväll: Är inte så mycket för att supa mig redlös och gillar inte att sitta hemma och rutna bort. Fast det får bli hemma kväll.




FIONA - en ointressant vardag

vilken fin header!



PUBLICERAT: 2010-07-27, 13:20:07 | URL: http://lovefiona.blogg.se/
Almaa

du är knappas 162.5! :P


caroline

Fiona: Tack :)

Alma: Haha oppsi råkade byta 7an mot en 6a :P har ändrat det nu :) <3



PUBLICERAT: 2010-07-28, 01:34:36 | URL: http://carolinebrenden.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: