2010-06-10
 11:03:16

Sommalov


Dåligt bild kvalite jag vet, mamma har inte förstått sig på vad zoma är ;). Iallafall tar vi emot rosor där!
Och jag fattar fortfarande inte att vi har det. Det går inte att inbilla sig att det är sommarlov. Saknar faktiskt 9c. Vi kanske har haft det lite sisodär i klassen men det finns ändå massa bra minnen från den tiden då vi alla gick i samma klass. Klassen i säg var den bästa klassen ever, fanns ingen bättre och roligare klass. Nu är ju tyvärr allt slut och det kommer inte bli några mer minnen med 9C.
Tog ett sista förväl igår med tårar när Li sjöng SUM 41 - whit me. Hon gjorde den helt otroligt bra, efter kastade vissa av oss bort våra roser till henne. Beundrar henne verkligen att hon kunde hålla sina tårar inne när hon sjöng, och när hon klev upp på scenen var hon så söt. Det första hon sa var något i liknande med.... Det här är mycket jobbigare än jag trodde. Så söt! Men nu ska jag fixa mig för ska åka och simma med mamma, måste få fart på mitt fucking knä!!!!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: