2010-06-13
 19:51:07

Trötter


Godkväll på er! Har inte skrivit så mycket idag eller rättare sagt inte alls. Varför? Jo, jag har legat och spytt hela natten så har sovit tre timmar. Har även lyckats sova fel på de få timmarna så har världens nackspärr nu så kan inte röra min nacke.. suck! Händer idag då? Tyvärr inget :( får inte göra något eftersom jag har legat och spytt. Ledsen för mina trevliga ord men finns tyvärr inge bättre ord.
Börjar faktiskt bli jävligt trött på att spy hela tiden. Har gjort den typ 5gånger på bara några månader. Vi har nog kommit fram till varför så ska till läkaren imorgon och se vad dom säger men varje gång jag spytt så har det vart efter jag ätit kyckling så aa vi får se, kanske är alargisk mot kyckling :O? Väldigt konstigt, menmen sån är jag. Har t.ex. vart det mot blått färgämne och potatis skal. Aja nu snackar jag en massa. Nu ska jag fråga mamma om vi kan beställa hem kebab! Min tomma mage behöver mat!!!! :D
Later



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: