2010-03-27
 21:33:12

Chilla galet

Danmark förra året

Godkväll på er blogg läsare. Vet att jag har vart lite off de senaste dagarna men i onsdags kväll kunde jag inte somna, jag låg och vände oh vred på mig hela tiden utan att somna. Somnade runt 5 på morgonen tiden och vaknade sedan en timme senare. Varför jag inte kunde sova har jag ingen aning om, men antagligen låg jag väl och grubblade över något jag själv inte vet om. Iallafall så ska jag bara ta det lugnt den här helgen. Känner att jag behöver en helg för mig själv och mitt skolarbete. Ska ha allt klart innan jag åker till Danmark på onsdag. Ska dit med handbollen men återkommer om det. Men nu ska jag mysa med familjen i soffa och pussa på min pojkvän. Skriver mer imorgon. Love yah



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: