2010-03-30
 16:46:26

I´m sorry

En del av laget

Hehe känner mig dum som inte upptaterar men jag har mycket just nu. Skolan tar den mesta tiden även fast det är rätt lugnt nu, men ligger efter på so provet så ska göra det så pluggar till det och lite sånt. Idag var det chilldag i skolan. Gjorde inte speciellt mycket och på slöjden så kommer jag dampa loss om jag inte får ett MVG för jag sitter och virkar =S? Inte likt mig, menmen allt för betyget. Ikväll är det träning och nu blir det packa. Åker nämligen till Danmark imorgon kl. 17.35 eller först till Göteborg och sover där en natt sen vidare till Fredrikshamn där rödspette cup går. Men skriver mer sen. Packandet kallar på mig och mamma ropar. See you later bitches!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: