2010-03-21
 20:35:45

Jag är fan inte klok!

haha har precis faktiskt sökt sommarjobb, känns som en bra grej när man behöver lite extra pengar! Jag dömer ju även så får pengar där ifrån också men det gör man ju inte längre för den perioden är slut. Men känner att ett sommarjobb för mig skulle vara bra eftersom att min balklänning går på 2500kr. Hittade den idag som jag ska hämta ut imorgon, förhoppnings vis, det vill säga om pappa kan lägga ut 1000kr... Men annars löser jag det väl på andra sätt för jag ska ha den där klänningen! Älskar den grymt mycket. Aja iallafall, så skulle jag pluggat nu men har haft huvudvärk hela dagen så jag och mamma bestämde att jag ska plugga imorgon istället. Men har inte så mycket mer att säga nu så skriver mer imorgon. Love yah



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: