2010-03-01
 17:33:11

Mums fillibabba

Vill ha sommar NU NU NU NU NU!

Tjena mors på er igen bloggisar! Haft det roligt att sitta och läsa min blogg och försöka leva ett liv? haha förlåt men tycker det är så roligt att utnyttja ödet man får i bloggen utan att det är något. Haha vet inte ens vad jag snackar om eftersom jag är skit trött menmen iallafall så har jag pluggat lite och kollat på en film. Skit bra var den faktiskt. Varju som sagt hos doktorn idag och han kollade lite på mig och sånt. Fick gå balans gång och testade lite nerver =S. Gick faktiskt riktigt bra får börja träna handboll igen och är skit lycklig över det!! Så sen sa han att jag kommer ha huvudvärk och koncentrations svårigheter men dom kommer försvinna så småning om, vilket känns skönt. Slut pratat om det. Nu ska jag ta och skaffa mig ett liv framför mer plugg och sen får vi se vad som händer ikväll. Mer får ni inte veta XD hahaha. See yah



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: