2010-05-15
 09:17:50

Jag har väldens bästa syster!

Godmorgon på er bloggläsare! Just nu sitter jag på tåget påväg till Norge. Ska bli sint skönt att komma fram om 5timmar. Iallafall igår så skrev jag inte så mycket för var rätt upptagen med annat. Först pluggade jag lite matte för att hålla igång mina dåliga kunskaper xD sen åkte jag och min syrra och köpte mobil till henne och vet ni vad som inträffade då? :D Jag fick en mobil av henne!!! Så jävla underbar syrra jag har som köper en mobil till mig. Ibland är det bra att ha äldre syskon som make own money. Love you sis! Sen åkte vi till frisan för min syrra skulle fixa sitt hår, gick även igenom med min frisör om hur mitt hår ska vara på balen. Det kommer bli sjukt bra =D. Lätt uppsättning blir det för har en klänning som är lite finare, det är ju som sagt bal och då ska det vara bal inte något jag orkar inte klä upp mig. hahah! Sen åkte vi till Linda och Per som har fyllt år och firade dom en stund sen hem och packa. Men nu sa jag sova lite för är sjuuukt trött. Men vi hörs senare innan jag kommer in på Norsk gräns. See you later!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: