2010-05-10
 21:03:21

Måndag 10/5


Godkväll på er! Börjar bli lite irriterad på mig själv eftersom jag upptaterar så fruktansvärt dåligt menmen kommer väl igång någon gång med bloggen igen. Idag har det iallafall vart chill dag i skolan, skit skönt! Hade två oförberda prov, hoppas det gick bra på dom! Sen hade vi ingen typ ingen no så några i klassen satt bara och chilla och snackade om bögar och lebbar :D Haha verkligen intressant att veta vad alla tycker, kom verkligen in i det där samtalet. Satt även och skämtade en hel del. Sen hade vi gympa i typ 5minuter sen stannade jag kvar för att göra HLR som jag inte hade gjort. Hahah gick skit bra! :D Marcus satt bara och garva åt mig för att jag inte ville sätta min mun mot en dockas mun :P men jag gjorde faktiskt det till slut och levde in i det där. hahah ;) fick även sällskap till bussen av Joel och Marcus sen där dom försökte få mig att gå hem :O Dom lyckades inte specillt bra. Nu har jag precis pluggat lite är snart klar med mina labrapporter som ska in på onsdag, bara typ 20dagar kvar i skolan! AWWWSOMEEE!!!!
Imorgon blir det skola, plugg och träning. Längtar som fan! Vet inte varför men det gör jag, hihi! Nu ska jag faktiskt snacka med en sötis så hejdå på er! Love you



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: