2010-11-28
 21:32:47

Back at my place

Hejsan på er sötnosar! Haft en bra helg? Det har iallafall jag haft så har inte hunnit upptatera.
I fredags så spelade jag match med juniorerna och vi vann sen åkte jag till min pojkvän och sov där. Var med lite kompisar på kvällen och kom hem alldeles för sent. Sen i lördags gick vi upp tidigt för jag hade julbasar med handbollen och sötisen hade träning. Gick skit bra. Efter julbasaren åkte jag hem och sov några timmar innan jag åkte in och mötte upp Nella och hennes mamma. Gick till tatuerings stället och satt där i en halvtimme eftersom han höll på med en annan. Sen såg jag på när Nella fyllde i sin tatuering och så. Läskigt men längtar tills jag får göra min! Ska beställa tid nu i veckan och har fått pris och allt. Mammi följr med mig när jag ska göra den. Sen hade jag match på lidingö och vi vann den. Efter det drog jag till killen igen. Mådde inte direkt bra så la mig vid 23.30 medans han och killarna satt på övervåningen och kolla film. haha :D Sen väckte älsklingen mig när han kom ner vid två tiden?? Haha glad var jag inte precis xD Sen idag så städade vi lite hos han efter gårdagen sen så var det advents fika typ. Så kom massa folk hem till dom. Super trevligt men lite jobbig ;) man var ju tvungen och hälsa på alla xD hehe. Nu är jag hemma har precis ätit en jätte god middag med familjen och ska precis sätta mig och göra klart de sista på min uppsats som ska in ikväll.
TTYL


I don´t want to be without you!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: