2010-11-10
 20:19:04

We are the same...

person but with different look! Haha så sjukt asså. Idag var jag och träffade Nella efter skolan. Super trevligt måste jag säga! Var länge sen sist och vi bestämde att vi skulle bli bättre på att träffas nu. Vi gick iallafall runt på NK och Nella köpte en boomerang jacka som jag också ska köpa. Haha lite kul faktiskt eftersom båda ska/har köpt en, vi båda ha likadana uggs och snart likadan väska. Haha, hennes väska är super snygg så måste köpa den om den finns kvar. Men ska kolla om det finns en annan färg. Jah nellpell har samma smak :D. Riktig härlig tjej det där.
Nej nu har jag precis ätit middag och nu sitter jag här och borde plugga men har ingen lust. Vill träffa min underbara pojkvän. Nej nu blir det för mycket skrivande. See yah!


Bild: jag och nella (tyvärr den enda bild jag har på oss två :( )



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: