2010-10-02
 12:24:17

orkar inte

Privat livet tar över för mycket, hinner inte blogga så mycket som jag vill. Lite synd för önska jag kunde skriva av mig! Aja nu har jag iallafall lite tid innan jag ska dra på match.
Denna vecka har gått åt till att plugga och skriva prov. Har även fått tillbaka proven =) Fick G4 + VG2 i matten, sen fick jag MVG- på mitt geologi prov =) Ass nice :D
Som ni förstår så har jag bara en termin på mig på vissa ämnen att visa att jag är värd höga betyg, vilket verkar funka bra :D Awsome! Känns som allt är på tipp topp.
Aja, iallafall igår efter skolan så åkte jag till pojkvännen min och åt middag med hans familj. Jätte gott :D Sen tog vi det lugnt och myste framför tvn och gick och la oss rätt tidigt. Låg och snackade om lite allt möjligt. Super skönt!
Nu är jag hemma och tar det lugnt, ska städa rummet så det blit fint sen så vid 16 har vi samlig för match i gubbängen. Hoppade det går bra.
Massor med tankar som spökar i huvudet på mig, men hoppas det blir bättre med tiden.

Aja, nu ska jag göra lite nytta och rensa tankarna. See you



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: