2010-10-06
 17:05:36

Roaccutan

Äntligen, säger jag bara. Nej men är lite överlycklig just nu. I måndags fick jag mina acne tabletter Roaccutan. Dom tar jag dagligen och ska ta i några månader för att få bort min acne. Ska bli skit skänt att få en bra hy, längtar som fan =) Dessa tabletter är utskrivna av en hudläkare och man måste ha licens så därför det tagit tid att få dom. Men igår kom mamma hem med dom och jag har redan tagit två doser =).
happie! det ända jag inte ser fram emot så mycket är typ att man kan få biverkningar. Det var ett antal man kunde få, men den jag är "räddas" för är muskelkramperna. Dom vill jag inte få, jag har ju handbollen så inte bra att få ont i lederna. Sen har jag läst lite om det så tydligen är det inte speciellt många som har fått stora biverkningat, hoppas att jag inte får det heller =). Sen blir man jätte torr i huden så just nu håller jag på smörjer in mig hela tiden för att få huden fuktigare så den inte blir jätte torr. Ska även åka iväg och köpa lite dyrare krämmer som hjälper bättre. Om några månader har jag perfekt hy! :D :D :D
ÄGDA bitches! XD





Anonym

Man kan få allvarlig depression oxå, och är man den känsliga typen så kan man tillochmed få självmordstankar och tycka att allt e piss :/


Caroline

SV: Jo jag vet vad som står. Men läste lite mer om det på nätet och det var tydligen en kille som tog livet av sig, så inte speciellt många som har rapporterat om självmord och sånt. Plus att min familj vet även om dessa biverkningar som kan skee och håller koll på mig. Sen är jag en väldigt glad människa av mig så något självmord och sånna tankar kommer inte i mitt huvud. Bara sjuka människor som får sådana tankar! Jag är en frisk och glad människa som älskar mitt liv! :D



PUBLICERAT: 2010-10-08, 18:32:27 | URL: http://carolinebrenden.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: