2010-09-23
 19:54:16

Bortskämd

Eftersom jag är "sååååå" bortskämd borde jag få allt jag pekar på och vill ha. Stämmer inte det?
Hm.. nja kanske inte riktigt i den stilen. Men när jag fått mitt jobb ska jag köpa allt jag vill ha, betalar till och med min utlandsresa själv då! :D Någon som följer med utomlands?

Detta är något som måste införskaffas!


1: Iphone 4- verkligen ett måste va? haha nej, men jag har fallit för den och det sa pladask. Men tveker lite på om jag ska köpa 4an eller modelen innan. hm...?

2: Appel data, men vit dåra. Vill ha en liten bättre data och med snyggare design, haha!

3: Hunter gummistövlar. Bara älskar dom! Dom kan man få av mamma XD, köper du dom till mig går jag ut med hunden ;)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: