2010-09-10
 17:46:31

ge mig ord att skriva




Ja, jag har dålig fantasi och vette fan vad jag ska skriva i denna blogg längre. Tråkigt att blogga men jag gör det för att hålla mina minnen och tankar vid liv.
Idag har det vart skola och skolfoto. Gick skit bra, förutom att vi hade idrott precis innan skolfotot. Tack!... Men det gick bra och det blev bra bilder på oss i klassen :) Älskar min klass! Vi är typ runt 24 tjejer och 6 killar, rättare sagt det ska vara så vet inte hur det är just nu eftersom folk kommer och går. Längtar redan tills måndag och tills saker som vi i klassen börjar fundera på. Hope it will be that way! :D

Nu ska jag strax med mamma till skärholmen och röja, driver. Nej ska köpa acne medel och mat. Sen ska vi hem och äta en god god middag. Efter det ska jag sedan vidare till min pojkväns träning och sen hem till honom. Ska bli mys att umgås med han och hans familj. Men nu ska jag springa iväg. Pösspöss



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: