2010-09-16
 09:17:44

måste bli bättre


Nej nu får jag sluta vara så dålig att upptatera denna blogg. Haha, men jag hoppas ni har förståelse att jag inte kan sitta skoltid och skriva blogg eftersom jag har lektioner hela tiden med 5minuters rast emellan dom. Så skriver på morgonen och kvällen när jag hinner.
Just nu sitter jag och pluggar till spanska glosorna. Kan nästan alla ;) yeah! Börjar fösta lektionen 11.15 så det är chill. Efter skolan ska jag hem, ska alltså skippa träningen. Hade som sagt tränings match igår och hann inte plugga det jag skulle så får göra det idag istället.
Sen hoppas jag att jag får träffa älsklingen en stund eftersom jag åker bort på lördag morgon. JSM i hörnesand, vart det nu ligger.
Nej nu måste jag fortsätta plugga så jag kan få bra betyg i Spanska :D
TTYL♥



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: